01-28-2025 10:16 AM
Hi - I've used Thunderbird for years and have even donated a few times - I'm a 3 person small business on tight margins. However, for at least the last 6 months Thunderbird has suffered from frequent and very unproductive pauses when it's "not responding". This happens a lot when deleting emails, but during other times and actions also. I have looked at your user help center and this seems to be an ongoing problem for many of us. Not only will I not donate to a faulty system, I am looking to replace Thunderbird with something else as the inefficiency is problematic. Can you please tell me when this will be repaired? Sometimes there's so many updates it's annoying, but for this fix, I would gladly be bothered by several until it's fixed.
01-30-2025 02:48 AM
Dołączam się do zapytania @PAPKA.
Mam podobny kłopot. Używam Tunderbirda już ładnych kilka lat i co raz bardziej jest spowolniony. Czasem nawet minie kilka minut zanim coś znajdzie. Przerzuciłem już ze skrzynki odbiorczej ponad 10k maili z wysłanych również - wszystko dałem do lokalnych i nic to nie daje. Nadmieniam, że używam tego programu na trzech komputerach i każdy jest niezależny a jednak ma te same skrzynki mailowe.
PROPOZYCJA:
Zapewne tylko Wy wiecie ilu jest użytkowników i pewnie warto jest stworzyć zakładkę w programie gdzie będą sugestie w punktach co zrobić by to zadziałało.
Jak poprzednik który zgłaszał podobny problem wpłacałem już kilka razy "daninę" bo korzystam z programu bardzo mocno.
Może warto wstawić płatność za wersję PREMIUM gdzie będzie wszystko działać jak należy?
Nadmieniam, że raz gdy wpłacałem to jakimś cudem ktoś skopiował przez internet moją kartę i płatności schodziły kilka miesięcy na dość ładną sumkę. Nie wierzę, że byłaby to Wasza wina.(...) Na szczęście odzyskałem pieniądze bo mam dobrze zabezpieczone to w banku.
BARDZO PROSZĘ O ZASTANOWIENIE SIĘ NAD WPROWADZENIEM TEGO CO PROPONOWAŁEM.
Piotr